POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji spletne strani KOBOLA.SI, so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in napisani na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
S spletno stranjo KOBOLA.SI (v nadaljevanju »Kobola« ali »ponudnik«) upravlja podjetje NEČKE proizvodnja lesenih izdelkov, Anže Kobola s.p..
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji povpraševanja.
Fizična oseba je uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani KOBOLA.SI, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi značilnosti poslovanja preko spleta, se lahko ponudba spletne strani KOBOLA.SI spreminja in ažurira hitro in pogosto.
V naši ponudbi lahko izbirate med različnimi izdelki za praktično uporabo, spominki ali darili za vse priložnosti. Po predhodnem dogovoru pa izdelujemo tudi izdelke po vaših željah (Poslovna, rojstnodnevna, poročna darila, …). Nudimo tudi lasersko graviranje in razrez (Pokali, Medalje, …)

 

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in ne vključujejo DDV, ker nismo zavezanec za DDV.

Cene izdelkov iz naše spletne trgovine KOBOLA.SI so končne.
Cene izdelkov po naročilu stranke veljajo v trenutku oddaje povpraševanja, se pa lahko tekom izdelave naročila spremenijo zaradi specifičnih želja stanke (sprememba velikosti izdelka, dodatki na izdelku, zamenjava materiala, …).

 

NAČIN PLAČILA

KOBOLA omogoča plačilo z bančnim nakazilom na račun podjetja NEČKE proizvodnja lesenih izdelkov, Anže Kobola s.p. (po ponudbi, predračunu, računu).
Druge oblike plačila niso možne, ker ne poslujemo z gotovino.

 

NAROČANJE IZDELKOV

Kupec lahko naročilo odda preko spletne strani, e-pošte, družbenih omrežij ali telefona. V izogib nesporazumom v komunikaciji priporočamo, da so naročila oddana preko spletne strani ali pisno preko e-pošte in družbenih omrežij.

 

ODSTOP OD NAROČILA IN VRAČILA

Potrošnik lahko v 14 dneh od prevzema izdelka pisno sporoči, da odstopa od naročila, brez navedbe razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti izdelek.
Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek pošiljanja (prejema in vračila blaga).
V primeru napačno poslanih izdelkov, krije vse stroške ponovnega pošiljanja ponudnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

ZAVRNITEV NAROČILA

Ponudnik lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

 

OBDELAVA NAROČILA

Naročila se obdelujejo dnevno. Če se za izdelek izda predračun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na transakcijski račun.

 

HRANJENJE NAROČILA

Oddana elektronska naročila oziroma sklenjene pogodbe o nakupu se shranjujejo na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta na elektronski naslov oziroma fizični naslov, ki je naveden v naročilu, prejme kopijo. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@kobola.si ali pisno na sedež podjetja.

 

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan od oddaje naročila oz. od potrditve predloge izdelka.

 

NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije, vendar lahko ponudnik izbere drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

STROŠKI POŠILJANJA

Stroške pošiljanja plača kupec oziroma prejemnik pošiljke.
Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej in v dogovoru z vami.
Za višino provizije pri plačilu z bančnim nakazilom, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

 

ČAS ODPREME IN ROK DOBAVE

 Izdelke iz zaloge pošljemo 2-3 dni po prejetem nakazilu.

Pred izdelavo izdelka po naročilu, stranki pošljemo predogled oz. predogo izdelka in ga usklajujemo dokler stranka ne potrdi naročila. Izdelke odpošljemo v roku 2-3 dni od dneva, ko stranka z nakazilom potrdi naročilo.
S pravnimi osebami se o dobavnem roku dogovarjamo individualno.
Za rok dobave izdelkov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili. To se lahko zgodi ob večjem naročilu, spremembah vaših želja tekom nastajanja izdelka, ob kompleksnejših izdelki, … Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme izdelkov ne izvajamo.
V kolikor vas kurir dostavne službe ne bo uspel dobiti na domu, vas bo poklical na telefonsko številko, ki ste jo pustili ob oddaji naročila. Z njim se boste nato dogovorili za ustrezni termin dostave paketa. V kolikor boste preko telefona nedosegljivi, pa vam bo v vašem poštnem nabiralniku pustil pisno obvestilo.

 

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejete izdelke preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe izdelka, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.
V primeru poškodbe paketa ter vsebine nas pisno obvestite v roku treh dni od prejema paketa ter nam posredujte fotografije na naš elektronski naslov info@kobola.si.
Poškodovanega paketa in vsebine ne zavržite, dokler postopek cenitve škode ni končan.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih izdelkih in posebnih ponudbah na naši spletni strani, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov info@kobola.si.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

PIŠKOTKI

Naše storitve želimo narediti enostavne, uporabne in zanesljive. Kadar se storitve opravljene
preko spleta, je včasih potrebno shraniti majhne količine podatkov na vaš računalnik, tablico ali pametni telefon. To vključuje majhne datoteke, znane kot piškotki. Piškotki ne morejo biti uporabljeni za vašo osebno identifikacijo.
Te male datoteke se uporabljajo za izboljšanje storitev kot na primer: omogočanje prepoznave vaše naprave, tako da vam ni potrebno večkratno vnašanje podatkov pri opravljanju ene naloge. Na ta način si lahko na primer shranite vaše uporabniško ime ali geslo. Piškotki pa obenem omogočajo tudi hitrejše nalaganje in delovanje spletne strani.

 

KOMUNIKACIJA

KOBOLA.SI bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, razen v primeru,
če temu uporabnik izrecno nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sledeče sestavine:
– jasne in nedvoumne oznake, da gre za oglasna sporočila,
– jasno razviden pošiljatelj,
– različne tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni pogoji
udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik željo spoštoval.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

KOBOLA.SI se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo. V takem primeru, bo KOBOLA.SI kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

PRITOŽBE IN SPORI

KOBOLA.SI spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.
Za kakršnekoli dodatne informacije nas lahko vedno kontaktirate na tel: 031 609 930 ali e-pošto: info@kobola.si.